
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" indicates required fields
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Fluvius krijgt van energiewaakhond VREG een boete én een dwangsom omdat het de netbeheerder niet lukt IT-pro...
Zeker 35% van de mensen tussen de 75 en 89 jaar gebruikt helemaal geen internet. En 5% is zelden online. D...
Een recente studie van AI-detectiebedrijf Originality AI onthult hoe grondig AI-geassisteerde content LinkedI...
Ben jij urenlang aan het scrollen door Instagram Reels of TikTok? Dan ben je wellicht bekend met de term ‘b...
Freedelity, beheerder van persoonsgegevens van Belgische consumenten, heeft inbreuken begaan op de GDPR. Het ...
Toen de parlementsverkiezingen in Frankrijk deze zomer naderden, besloot een onderzoeksteam honderden burgers...