
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" indicates required fields
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De prijzen voor internet zijn vorig jaar flink gestegen. KPN verhoogde haar tarieven met maximaal 6,4 procent....
Op het Mobile World Congres in Barcelona is het mobiele netwerk van KPN door benchmarkorganisatie Umlaut uitge...
Een nieuw slim horloge kan een hartstilstand herkennen en meteen ook 112 bellen. Het was een aantal jaar geled...
Artificiële intelligentie (AI) is steeds meer aanwezig in het dagelijks leven. Toch is er voor kinderen maar ...
Artificial Intelligence (AI) maakt een opkomst in de digitale en fysieke klantreis van de consument. Zo geeft ...
KPN gaat zich inschrijven voor de veiling van de landelijke 5G vergunningen. Het is het eerste telecombedrijf ...
Vanaf vandaag kunnen partijen uit binnen- en buitenland een aanvraag indienen voor deelname aan de veiling van...
De telecombranche maakt het meest gebruik van AI. Maar liefst 35 procent van de bedrijven in deze sectoren pas...
De Rijksinspectie Digitale Infrastructuur (RDI) heeft sinds begin dit jaar het Centraal Informatiepunt Mobiele...
Het gebruik van sociale media groeit onder alle leeftijdsgroepen, maar nog steeds vooral onder mensen tussen 2...