
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" indicates required fields
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
OpenAI beschikt al ongeveer een jaar over een systeem dat een watermerk toevoegt aan teksten die ChatGPT gene...
73,1% van de finance professionals geeft aan meer te willen investeren in automatisering om handmatige taken ...
Meer dan 60 procent van de organisaties slaagt niet in het leveren van een consistente positieve klantervarin...
De verschillende processen die komen kijken bij het verhuren van woningen door een corporatie maken de commun...
Dankzij de inzet van generatieve AI maakt Amazon Web Services (AWS) komend weekend tijdens de F1 Grand Prix i...
Google zet het plan om te stoppen met third-party cookies op Chrome in de ijskast. Het bedrijf meldt dat het ...
Braze, een platform voor customer engagement , lanceerde het Braze Data Platform, gericht op het verbeteren ...
Klanten verwachten meer – terwijl service-teams het vaker juist met mínder moeten doen. Organisaties wende...
Telecomprovider Odido is de eerste die de pas verworven 5G-frequenties activeert. Het bedrijf was een van de ...
Supermarktketen PLUS selecteerde OutSystems als basis voor een nieuw e-commerce-platform. 25 miljoen bezoeker...